Official forums for the Elsword NA guild, ScarletKnights.
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 A bit early but...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Tier ♥
Admin
avatar

Posts : 253
Join date : 2011-08-07
Location : In a certain someone's pants

PostSubject: A bit early but...   Sat Oct 08, 2011 1:02 pm

YOUR HALLOWEEN PLANS?


I REALLY want to dress up as an orange power ranger or team rocket grunt this year~

My friends and I plan on visiting the infamous Winchester haunted house c; we live hecka near it so we can take the bus there.

_________________



Back to top Go down
View user profile
Rin
Admin
avatar

Posts : 333
Join date : 2011-08-08
Age : 87
Location : Garden Grove, California

PostSubject: Re: A bit early but...   Sat Oct 08, 2011 3:38 pm

My Halloween Plans = Homework, homework, and more HOMEWORK.
PLUS I NEED TO GIVE AWAY CANDY SINCE NO ONE ELSE IN MY FAMILY WANTS TO DO IT.

_________________
Back to top Go down
View user profile
AzureHero

avatar

Posts : 236
Join date : 2011-08-12
Age : 22
Location : in At's bushes outside her house

PostSubject: Re: A bit early but...   Sat Oct 08, 2011 10:16 pm

i m going with my friends im gonna wear a fedora a cape and a tie and thats it.

_________________
I would rather die on my feet then live on my knees

"Don't admit defeat and seek death, die first, then admit defeat. When you lose, but don't die it just means you were lucky. At those times, think only about survival. Survive and think only about killing the guy who failed to kill you"


Back to top Go down
View user profile
Tier ♥
Admin
avatar

Posts : 253
Join date : 2011-08-07
Location : In a certain someone's pants

PostSubject: Re: A bit early but...   Sat Oct 08, 2011 11:38 pm

AzureHero wrote:
i m going with my friends im gonna wear a fedora a cape and a tie and thats it.

My friends and I went as a mafia mob last year. It was epic.

Because we all looked legit.


btw Azu-chan the new Fairy Tale chapters are so lame

_________________



Back to top Go down
View user profile
AzureHero

avatar

Posts : 236
Join date : 2011-08-12
Age : 22
Location : in At's bushes outside her house

PostSubject: Re: A bit early but...   Sun Oct 09, 2011 12:49 pm

Aisaika wrote:
AzureHero wrote:
i m going with my friends im gonna wear a fedora a cape and a tie and thats it.

My friends and I went as a mafia mob last year. It was epic.

Because we all looked legit.


btw Azu-chan the new Fairy Tale chapters are so lame


i just wanted to wear something random for Halloween and I've been lazy haven't been watching anime or reading manga for that matter i need to start making Fridays my anime days like i use to.

_________________
I would rather die on my feet then live on my knees

"Don't admit defeat and seek death, die first, then admit defeat. When you lose, but don't die it just means you were lucky. At those times, think only about survival. Survive and think only about killing the guy who failed to kill you"


Back to top Go down
View user profile
Koyasha

avatar

Posts : 69
Join date : 2011-08-08
Age : 26
Location : Currently Stalking You

PostSubject: Re: A bit early but...   Sun Oct 09, 2011 2:22 pm

I'ma just be stealin' candeh from me Nephew. Cause I'm his uncle and I can do that, of course my sisters are going to kick my ass for it, but OH WELL I WANT CANDY.

_________________
Back to top Go down
View user profile
AzureHero

avatar

Posts : 236
Join date : 2011-08-12
Age : 22
Location : in At's bushes outside her house

PostSubject: Re: A bit early but...   Sun Oct 09, 2011 3:03 pm

Koyasha wrote:
I'ma just be stealin' candeh from me Nephew. Cause I'm his uncle and I can do that, of course my sisters are going to kick my ass for it, but OH WELL I WANT CANDY.

CANDEH'S CANDEH

_________________
I would rather die on my feet then live on my knees

"Don't admit defeat and seek death, die first, then admit defeat. When you lose, but don't die it just means you were lucky. At those times, think only about survival. Survive and think only about killing the guy who failed to kill you"


Back to top Go down
View user profile
jangovet

avatar

Posts : 73
Join date : 2011-08-09
Age : 20
Location : just look out your window

PostSubject: Re: A bit early but...   Wed Oct 12, 2011 7:05 pm

i havent been doing holloween for 3 years because i am a buzz-kill
Back to top Go down
View user profile
Chibijo



Posts : 104
Join date : 2011-08-22

PostSubject: Re: A bit early but...   Thu Oct 13, 2011 7:33 pm

I'm going to be dressing up as Nyan Cat. No, I won't be wearing some giant cardboard box with a poptart painted on it xD. I just want to wear a Poptart shirt, cat ears, cat tail, and rainbow streamers coming out of my back ;D
Back to top Go down
View user profile
Rin
Admin
avatar

Posts : 333
Join date : 2011-08-08
Age : 87
Location : Garden Grove, California

PostSubject: Re: A bit early but...   Wed Oct 19, 2011 1:49 pm

New halloween plans:
Going trick-or-treating with my cousin Sir Farts A Lot and my brother.

Love my costume <3

_________________
Back to top Go down
View user profile
AzureHero

avatar

Posts : 236
Join date : 2011-08-12
Age : 22
Location : in At's bushes outside her house

PostSubject: Re: A bit early but...   Wed Oct 19, 2011 4:02 pm

Rin wrote:
New halloween plans:
Going trick-or-treating with my cousin Sir Farts A Lot and my brother.

Love my costume <3

whatcha gonna be Rin?

_________________
I would rather die on my feet then live on my knees

"Don't admit defeat and seek death, die first, then admit defeat. When you lose, but don't die it just means you were lucky. At those times, think only about survival. Survive and think only about killing the guy who failed to kill you"


Back to top Go down
View user profile
Rin
Admin
avatar

Posts : 333
Join date : 2011-08-08
Age : 87
Location : Garden Grove, California

PostSubject: Re: A bit early but...   Wed Oct 19, 2011 11:09 pm

AzureHero wrote:
Rin wrote:
New halloween plans:
Going trick-or-treating with my cousin Sir Farts A Lot and my brother.

Love my costume <3

whatcha gonna be Rin?

Uh.... Whatever this picture is supposed to be lolol.
Spoiler:
 
Not doing my hair like that, not wearing so much make up, going to wear boots instead, and going to use a different umbrella xP


_________________
Back to top Go down
View user profile
AzureHero

avatar

Posts : 236
Join date : 2011-08-12
Age : 22
Location : in At's bushes outside her house

PostSubject: Re: A bit early but...   Thu Oct 20, 2011 12:21 am

Rin wrote:
AzureHero wrote:
Rin wrote:
New halloween plans:
Going trick-or-treating with my cousin Sir Farts A Lot and my brother.

Love my costume <3

whatcha gonna be Rin?

Uh.... Whatever this picture is supposed to be lolol.
Spoiler:
 
Not doing my hair like that, not wearing so much make up, going to wear boots instead, and going to use a different umbrella xP


lol blew my costume outta teh water lol hope it turns out great

_________________
I would rather die on my feet then live on my knees

"Don't admit defeat and seek death, die first, then admit defeat. When you lose, but don't die it just means you were lucky. At those times, think only about survival. Survive and think only about killing the guy who failed to kill you"


Back to top Go down
View user profile
Rin
Admin
avatar

Posts : 333
Join date : 2011-08-08
Age : 87
Location : Garden Grove, California

PostSubject: Re: A bit early but...   Thu Oct 20, 2011 1:04 am

AzureHero wrote:
Rin wrote:
AzureHero wrote:
Rin wrote:
New halloween plans:
Going trick-or-treating with my cousin Sir Farts A Lot and my brother.

Love my costume <3

whatcha gonna be Rin?

Uh.... Whatever this picture is supposed to be lolol.
Spoiler:
 
Not doing my hair like that, not wearing so much make up, going to wear boots instead, and going to use a different umbrella xP


lol blew my costume outta teh water lol hope it turns out great

Your costumes awesome. Idk what you are talking about xP
You should send me a picture of you wearing it yeah? ;D
Lol jk jk.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Koyasha

avatar

Posts : 69
Join date : 2011-08-08
Age : 26
Location : Currently Stalking You

PostSubject: Re: A bit early but...   Thu Oct 20, 2011 6:50 am

Cal me. Perv for saying this but..Rin you costume came of something to be for a sexual fantasy XD or maybe that's just me

_________________
Back to top Go down
View user profile
AzureHero

avatar

Posts : 236
Join date : 2011-08-12
Age : 22
Location : in At's bushes outside her house

PostSubject: Re: A bit early but...   Thu Oct 20, 2011 3:58 pm

Koyasha wrote:
Cal me. Perv for saying this but..Rin you costume came of something to be for a sexual fantasy XD or maybe that's just me

XD Koya

_________________
I would rather die on my feet then live on my knees

"Don't admit defeat and seek death, die first, then admit defeat. When you lose, but don't die it just means you were lucky. At those times, think only about survival. Survive and think only about killing the guy who failed to kill you"


Back to top Go down
View user profile
AzureHero

avatar

Posts : 236
Join date : 2011-08-12
Age : 22
Location : in At's bushes outside her house

PostSubject: Re: A bit early but...   Thu Oct 20, 2011 3:59 pm

Rin wrote:
AzureHero wrote:
Rin wrote:
AzureHero wrote:
Rin wrote:
New halloween plans:
Going trick-or-treating with my cousin Sir Farts A Lot and my brother.

Love my costume <3

whatcha gonna be Rin?

Uh.... Whatever this picture is supposed to be lolol.
Spoiler:
 
Not doing my hair like that, not wearing so much make up, going to wear boots instead, and going to use a different umbrella xP


lol blew my costume outta teh water lol hope it turns out great

Your costumes awesome. Idk what you are talking about xP
You should send me a picture of you wearing it yeah? ;D
Lol jk jk.

lol i don't have your number so i can't send it to you lol i might depends lol

_________________
I would rather die on my feet then live on my knees

"Don't admit defeat and seek death, die first, then admit defeat. When you lose, but don't die it just means you were lucky. At those times, think only about survival. Survive and think only about killing the guy who failed to kill you"


Back to top Go down
View user profile
Rin
Admin
avatar

Posts : 333
Join date : 2011-08-08
Age : 87
Location : Garden Grove, California

PostSubject: Re: A bit early but...   Thu Oct 20, 2011 6:27 pm

Koyasha wrote:
Cal me. Perv for saying this but..Rin you costume came of something to be for a sexual fantasy XD or maybe that's just me

Its just you Koya >;

_________________
Back to top Go down
View user profile
Rin
Admin
avatar

Posts : 333
Join date : 2011-08-08
Age : 87
Location : Garden Grove, California

PostSubject: Re: A bit early but...   Thu Oct 20, 2011 6:27 pm

AzureHero wrote:
Rin wrote:
AzureHero wrote:
Rin wrote:
AzureHero wrote:
Rin wrote:
New halloween plans:
Going trick-or-treating with my cousin Sir Farts A Lot and my brother.

Love my costume <3

whatcha gonna be Rin?

Uh.... Whatever this picture is supposed to be lolol.
Spoiler:
 
Not doing my hair like that, not wearing so much make up, going to wear boots instead, and going to use a different umbrella xP


lol blew my costume outta teh water lol hope it turns out great

Your costumes awesome. Idk what you are talking about xP
You should send me a picture of you wearing it yeah? ;D
Lol jk jk.

lol i don't have your number so i can't send it to you lol i might depends lol

I'll text you. Some day... As in very soon.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Koyasha

avatar

Posts : 69
Join date : 2011-08-08
Age : 26
Location : Currently Stalking You

PostSubject: Re: A bit early but...   Thu Oct 20, 2011 11:48 pm

It maybe just me but...it's the first thing that came to mind XD

_________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: A bit early but...   

Back to top Go down
 
A bit early but...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Early tools
» Low level charms early game based
» What to do against early game mana problems?
» FM6 Early Access
» Early Season Game Results

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ScarletKnights :: General Discussion :: SK Sheningans-
Jump to: